Klacht indienen | Spotcap

Vanaf heden wordt Spotcap gesteund door de Nederlandse overheid en nemen wij weer aanvragen uit alle sectoren in behandeling. Het maximaal aan te vragen bedrag is weer bijgesteld naar €350.000. Voor meer informatie en onze contactgegevens, klik hier.

Spotcap Klachtenprocedure

Hoe werkt onze klachtenprocedure?

Wij streven ernaar u dienstverlening te verstrekken van de meest hoogwaardige kwaliteit. Echter, het kan voorkomen dat u desondanks niet tevreden bent met onze manier van werken. Mocht u ontevredenheid ervaren, in welke mate dan ook, neem dan gerust contact met ons op. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld volgens de Regeling Gedragscode Kleinzakelijke Financiering. Het indienen van een klacht heeft geen invloed op onze dienstverlening of op de uitkomst van kredietaanvragen in de toekomst. Vul het onderstaande formulier in om een klacht in te dienen. Wij contacteren u binnen twee werkdagen op de door u gewenste manier. Wij handelen uw klacht binnen twee weken na ontvangst van het bericht af.

Een klacht indienen

Wanneer u van mening bent dat uw klacht binnen 8 weken na de ontvangstbevestiging niet naar tevredenheid is afgehandeld door Spotcap, of u heeft binnen 8 weken na de ontvangstbevestiging van de klacht geen reactie gehad van Spotcap, dan kunt u de klacht rechtstreeks voorleggen aan Kifid. Uiteraard hopen we dat wij het eerst samen met u eens kunnen worden en uw klacht kunnen oplossen, voordat u het noodzakelijk acht de klacht voor te leggen aan Kifid.