Klacht indienen | Spotcap

Direct Lender Spotcap Nederland wordt onderdeel van CapitalBox

Spotcap Nederland gaat verder als Capital Box. Aanvragen kunnen gedaan worden via deze link. Voor bestaande klanten wijzigt er niets, zij kunnen inloggen zoals zij gewend zijn. Heeft u als klant vragen, dan kunt u contact opnemen met onze client service afdeling, voor contactgegevens, klik hier. Spotcap Partners ontvangen per mail meer informatie over hun specifieke situatie, daarnaast kunnen zij contact opnemen met hun Spotcap accountmanager. Voor meer informatie over deze transitie kunt u kijken op onze FAQ pagina, klik hier.

Spotcap Klachtenprocedure

Hoe werkt onze klachtenprocedure?

Wij streven ernaar u dienstverlening te verstrekken van de meest hoogwaardige kwaliteit. Echter, het kan voorkomen dat u desondanks niet tevreden bent met onze manier van werken. Mocht u ontevredenheid ervaren, in welke mate dan ook, neem dan gerust contact met ons op. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld volgens de Regeling Gedragscode Kleinzakelijke Financiering. Het indienen van een klacht heeft geen invloed op onze dienstverlening of op de uitkomst van kredietaanvragen in de toekomst. Vul het onderstaande formulier in om een klacht in te dienen. Wij contacteren u binnen twee werkdagen op de door u gewenste manier. Wij handelen uw klacht binnen twee weken na ontvangst van het bericht af.

Een klacht indienen

Wanneer u van mening bent dat uw klacht binnen 8 weken na de ontvangstbevestiging niet naar tevredenheid is afgehandeld door Spotcap, of u heeft binnen 8 weken na de ontvangstbevestiging van de klacht geen reactie gehad van Spotcap, dan kunt u de klacht rechtstreeks voorleggen aan Kifid. Uiteraard hopen we dat wij het eerst samen met u eens kunnen worden en uw klacht kunnen oplossen, voordat u het noodzakelijk acht de klacht voor te leggen aan Kifid.